
Яскравою подією у науковому житті студентської молоді філологічного факультету стала участь у VI Міжнародній науковій студентській конференції «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства», яка відбулася 20-21 листопада 2024 року в місті Кам’янець-Подільський. Активну участь взяли студенти 21-22 гр. (наук. керівн. Олена Тютюнник), які представили свої наукові дослідження з актуальних проблем сучасної освіти та соціально-економічного розвитку суспільства.
Серед доповідачів слід відзначити Карпеко Аліну, яка представила доповідь на тему «Психолого-педагогічні особливості полікультурного виховання у Новій українській школі», Аксененко Дар’ю з дослідженням «Мовна політика у соціокультурному просторі освітніх закладів». Карнаух Софія висвітлила важливе питання «Проблеми міжкультурного спілкування в сучасному світі», тоді як Рудягіна Анастасія зосередилася на дослідженні «Особливості дистанційного навчання в інклюзивному освітньому процесі». Важливі аспекти освітнього процесу також досліджували Волк Тетяна, яка розглянула «Особливості освітнього процесу в умовах воєнного стану», та Семко Аліна, яка проаналізувала «Особливості адаптаційного періоду учнів основної школи ЗЗСО під час дистанційного навчання».
Ця конференція сприяла інтеграції наукових підходів у вирішення актуальних соціально-економічних проблем, стала платформою для обговорення ключових викликів і тенденцій, а також важливим етапом у формуванні молодих науковців.
Не менш значущою подією у науковому середовищі стала участь у IV Міжнародній мультидисциплінарній студентській інтернет-конференції «Мозаїка наукової комунікації», яка відбулася 8 листопада 2024 року у місті Львів. Серед доповідачів на цій конференції особливої уваги заслуговує доповідь Радченко Вероніки (наук. керівн. Олена Тютюнник), яка представила дослідження на тему «Педагогічне партнерство між школою та батьками в НУШ». Її робота є важливим внеском у вивчення питань співпраці освітніх закладів з батьківською спільнотою, що є актуальним у контексті впровадження Нової української школи.
Участь студентів у таких наукових заходах свідчить про високий рівень їхньої підготовки, здатність до наукового пошуку та прагнення до розв’язання нагальних проблем сучасної освіти й соціального розвитку.
Текст підготували – Карпеко Аліна, Сухомлин Карина

