Підсумкова конференція педагогічної практики 4-го курсу
Завершилися насичені 5 тижнів виробничої педагогічної практики студентів ІV курсу нашого факультету. Практиканти здобували досвід роботи у 5-9 класах шкіл міста. По закінченню практики – зібралися на платформі zoom обговорити результати та зробити висновки як оптимізувати процес підготовки бакалаврів спеціальності 014.02 (Мова і література (англійська)). На підсумковій конференції були присутні й вчителі шкіл. Вони виказали задоволення загальною підготовкою студентів, висловили сподівання на продовження співпраці із НУЧК та сформулювали ряд рекомендацій.
Вчитель зарубіжної літератури Чернігівської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов № 2 Якубенко Тетяна Семенівна порадила студентам більше тренуватися проводити «уроки» зарубіжної літератури на своїх одногрупниках у межах відповідних навчальних дисциплін.
Вчитель англійської мови Навчально-виховного комплексу “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-інформаційно-технологічний ліцей №16” Дика Лариса Миколаївна подякувала студентам за творчі, нестандартні уроки, активне використання ІКТ, порадила збирати у скарбничку вчительського досвіду педагогічні прийоми підтримки дисципліни на уроці.
Вчитель англійської мови Чернігівського ліцею №22 Білявська Наталія Валентинівна запропонувала звернути увагу студентів на “time management” під час проведення уроків; на чіткість, зрозумілість формулювання інструкцій до вправ, а також на підготовку додаткових завдань на випадок, якщо усі вправи виконано, а урок ще не закінчився.
Вчитель англійської мови Гімназії №31 гуманітарно-естетичного профілю Ніна Володимирівна Сібіль наголосила на необхідності розвивати у студентів педагогічну компетентність, ораторські вміння, уміння працювати зі шкільними підручниками.
Виступи студентів були суголосні виступам вчителів. Практиканти також зазначали, що не вистачає педагогічних умінь для мотивації учнів, тримати увагу учнів, дисципліну.
Загалом усі учасники педагогічної практики задоволені її результатами і сподіваються, що їх досвід стане у нагоді прийдешнім поколінням студентів.