Філологічний факультет

Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка

Радченко Марина Володимирівна

Старший викладач кафедри іноземної філології та освітніх технологій

Maryna Radchenko

Senior Teacher of the Department of Foreign Philology and Educational Technologies

ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-3896-3596

Гугл Академія: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=PoHDP6QAAAAJ

В університеті працює з 2003 року

З 2023 по нинішній час працює старшим викладачем на кафедрі іноземної філології та освітніх технологій

Освіта

У 2003 р. закінчила Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка за спеціальністю «Англійська мова та література» та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача англійської мови та літератури.

У 2012-2015 роках навчалася в аспірантурі  Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка за спеціальністю 13.00.04 Теорія та методика професійної освіти. Працює над дисертаційним дослідженням «Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до педагогічної творчості в умовах інформаційно-освітнього середовища».

Навчальні дисципліни: практика усного та писемного мовлення англійською мовою, історія зарубіжної літератури.

Наукові інтереси: педагогіка творчості, професійна підготовка майбутніх учителів англійської мови, історія зарубіжної літератури та культури.

 Наукові досягнення

Фахові статті за останні 5 років:

  1. 1.Svitlana Strilets, Iryna Miroshnyk, Inna Maksak, Maryna Radchenko (2023). Educational Grant Implementation «Written Resourceful Practices in English for Preservice Primary School Teachers in Times of Uncertainty». NewInception, (3-4 (13-14), 13–20.
  2. 2.Максак І. В., Радченко М. В. Розвиток резильєнтності у майбутніх педагогів засобами ресурсних писемних практик. Філологічні й педагогічні студії: Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції «філологічні й педагогічні студії у вітчизняній та зарубіжній науці ХХІ сторіччя». – К.: ПП АВІАЗ, 2023. – С. 96-99.